"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

miercuri, 20 mai 2015

Oja semipermanentă Diamond Nails - concluzii finale

Revin cu subiectul legat de oja semipermanentă ... am ales să vorbesc mai mult pe blog despre experiența mea cu acest tip de manichiură datorită faptului că există multe fete, care la fel ca și mine, se plâng de faptul că oja normală nu rezistă pe unghii nici măcar doua zile încheiate, iar din păcate timpul nu ne permite reînnoirea manichiurii chiar atât de des. 
Am încercat de mai multe ori varianta cu gel, care pe lângă faptul că nu a avut rezistența așteptată, mi-a deteriorat îngrozitor de tare unghiile, astfel încât a devenit clar că aceasta nu este o variantă bună pentru mine.  
Oja semipermanentă am încercat-o în urmă cu vreo 2 ani și la prima aplicare am fost foarte încântată, am obținut peste 7 zile de rezistență, însă la următoarele nu s-a mai comportat deloc la fel, astfel încât am abandonat ideea. De luna trecută am reluat-o însă. 

Ultima dată am folosit o ojă Diamond Nails, 3 în 1, adică un singur produs aplicat în 2 straturi, fără bază și top coat. Dacă la început am fost dezamăgită pentru că după vreo 3 zile mi-a sărit puțin pe una dintre unghii, pe parcus mi-am schimbat părerea. Nu am avut timp să o dau jos, așa că m-am gândit că aș putea să cosmetizez puțin unghia cu problemă și să păstrez manichiura până se va deteriora mai tare. 


diferențele de nuanțe sunt cauzate de blitzul aparatului de fotografiat

Surpriza a venit pe parcurs, pentru că am reușit performanța de a o ține intactă pe unghii timp de 10 zile și nu am îndepărtat-o fiindcă s-a stricat, ci pentru că unghii le mi-au crescut foarte mult în acest interval de timp și chiar nu mai arătau bine deloc. Menționez că în acest interval de timp am spălat de nenumărate ori vasele, aragazul (obisnuita curatenie casnica) fără mănuși și fără să le menajez în vreun fel.




Așadar, într-un final această ojă s-a transformat într-o surpriză foarte frumoasă pentru mine și intenționez să repet experiența și cu alte nuanțe, însă mai tarziu, deocamdată am o altă marcă care așteaptă la rand pentru testare. 

Oja semipermanentă se usucă, la fel ca și gelul, la lampa UV sau cu led, iar pentru îndepărtare, se folosește fie un remover special (eu am unul Cupio în prezent), fie un dizolvant de unghii normal. Ambele se țin pe unghii mai multe zeci de minute (unghiile înfășurate în folie de aluminiu), după care oja se îndepărtează prin scrijelire cu o spatulă. Unghiile vor fi afectate doar prin prisma acestei operațiuni, oja în sine nu afectează sănătatea unghiei în niciun fel sau nu mai mult decât o ojă normală (cel puțin în cazul unghiilor mele fragile nu am simțit nicio modificare în acest sens). 



În cazul meu, după îndepărtare, tratamentul Trind a făcut minuni, am aplicat balsamul bogat în keratină de mai multe ori pe parcursul serii, iar dimineața am simțit suprafața unghiei mult mai fină. În continuare consider că este cel mai bun tratament pe care l-am încercat eu pentru unghii deteriorate. Categoric îl voi cumpăra după terminare, însă se consumă foarte, foarte greu, cel puțin balsamul pare foarte puțin folosit, chiar cred că își merită fiecare bănuț. 



Următoarea experiență cu oja semipermanentă mă va pune în fața unui brand nou, așa cum am specificat mai sus, Red Carpet, și o lampă nouă, cu leduri...abia aștept să văd cum se vor comporta minunățiile pe care le dețin în prezent!!! Vă țin la curent!! 


                         VintageLook



4 comentarii:

  1. Ma bucur ca am gasit informatii despre oja semipermanenta. Am prietene care folosesc o astfel de oja, si ma uit de fiecare data cu invidie la unghiile lor... Mereu arata impecabil... Am evitat de fiecare data oja semipermanenta pentru ca mi-am imaginat ca afecteaza unghia. Acum ca stiu ca oja semipermanenta nu afecteaza unghia, cu siguranta voi folosi si eu una :)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Ana! Ma bucur ca ti-am fost de folos, sper din suflet ca si in cazul tau sa se comporte la fel pe unghii, la mine chiar nu s-a simtit nicio diferenta fata de oja normala, doar ca la indepartat sunt putin afectate. Am citit totusi ca sunt oje semipermanente care se inlatura doar cu remover, fara sa mai fie nevoie de instrumentul acela pentru scrijelire. Din cele 3 marci incercate de mine, niciuna nu s-a comportat asa de bine la indepartare, dar vreau sa mai incerc si altele. O sa postez in continuare impresiile mele.
      Multumesc pentru vizita! :)

      Ștergere
  2. Super articolul! nu pot sa imi dau seama, in poza facuta dupa 10 zile, oja mai are luciu? eu am incercat oja cupio, tot varianta 3 in 1, dar dupa 4 zile, si-a pierdut aproape complet din luciu :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, stiu cum se face oja Cupio, se matuieste si apar si crapaturi mici pe suprafata unghiei. Aceasta nu s-a matuit, calitativ consider ca este mult superioara celei Cupio!
      Uite, ca mi-ai facut pofta de oja semipermanenta din nou, nu le-am mai facut de ceva timp :P
      Iti multumesc mult pentru aprecieri!

      Ștergere

Prin utilizarea acestui formular ești de acord cu stocarea și manipularea datelor tale pe acest site web.

Comentariul tău va fi publicat după moderare. Îți mulțumesc pentru feedback, părerea ta este foarte importantă pentru mine!