"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

marți, 24 februarie 2015

Superstay 24h Color - Maybelline

         
          Cu siguranta nu mai exista niciun secret in ceea ce priveste faptul ca eu prefer oricand un lipstain, un creion de buze usor cremos sau oricare alt produs rezistent la transfer pentru colorarea buzelor, in detrimentul gloss-urilor sau a rujurilor hidratante, care trebuiesc aplicate in mod constant.
Aparitia lipstain-urilor a constituit o adevarata revelatie pentru mine. In prezent folosesc atat produse high end, middle end cat si o serie de produse foarte ieftine, circa 5 lei bucata, dar de care sunt foarte multumita.

               Aspectul acela de buze puternic pigmentate si perfect mate, este cel care ma atrage deosebit de mult la acest tip de produs, dar si rezistenta indelungata pe parcursul zilei, fara a necesita restusuri periodice. Faptul ca oricat de mult s-ar incapatana firele de par sa-ti invadeze fata intr-o zi cu vant puteric si o coafura fara elastic sau agrafe de par, sau pur si simplu intr-o zi cu par capricios sau cu prea multa personalitate, iar rujul nu se deplaseaza de pe buze prin intermediul acestor suvite rebele, constituie inca o bila alba pe care o atribui acestui tip de produs.

                     Partea mai putin placuta a lipstain-urilor, se manifesta atunci cand (pentru ca au si ele o durata de viata totusi) incep sa se duca de pe buze, iar operatiunea se face in mod gradual ceea ce creeaza un aspect nu tocmai placut buzelor. Tocmai de aceea, atunci cand te decizi sa alegi un astfel de produs, trebuie sa ii cunosti povestea pana la capat. Poate te impresionaza total modul de aplicare, consitenta, pigmentatia si aspectul pe care il obtii la inceput, dar pana nu testezi si modalitatea in care acesta alege sa se desprinda de pe buzele tale, considera ca testatrea nu s-a incheiat. Unele lipstain-uri se topesc usor de pe buze la un moment dat si pot fi indepartate cu un servetel, altele insa se desprind doar spre marginile interioare ale buzelor, nepermitand sa fie indeparate total decat cu demachiant, iar un strat suplimentar ar putea agrava situatia si mai tare.

Un alt dezavantaj al lipstain-urilor se refera la faptul ca mai toate aceste produse au tendinta sa usuce buzele, unele mai mult, altele mai putin. In functie de cat de sensibile sunt buzele tale la acest aspect, trebuie sa alegi cu atentie produsul potrivit.


              Ultimul produs de acest fel primit si cel pe care il testez in prezent este un ruj Maybelline Super Stay 24 color. Este un stick prevazut cu doua capete, unul cu aplicator din burete pentru distribuirea propriu-zisa a culorii si un alt capat cu un balsam incolor menit sa dea luciu apectului mat al pigmentului, dar si pentru pastrarea unui nivel de hidratare necesar in urma aplicarii unui astfel de produs.



                           Eu recunosc ca sar acest pas, imi place mult mai mult aspectul mat al acestui produs. Am pregatit si cateva poze demonstrative. La aplicare glossul are consistenta lichida ca orice alt produs de acest gen fara performante de alta natural. Dupa cateva minute se usuca si buzele capata un aspect mat. In cea de-a doua poza din partea de sus, am aplicat un strat de balsam incolor peste lipstain. Am incercat sa sterg cu un disc demachiant partea pe care am aplica-o pe mana, insa nu am resusit sa obtin decat cateava urme care nu au afectat deloc aspectul final al rujului. E clar, doar cu un demachiant se mai poate da jos de pe buze.

            Daca pe parcursul purtarii, consumati alimente cu multa atentie, este posibil sa il puteti pastra in forma perfecta pana seara, altfel e destul de greu de aplicat un alt strat spre partea interioara a buzelor, astfel incat machajul buzelor sa arate la fel de impecabil ca la prima aplicare.

           Din punctul meu de vedere, este un produs perfect pentru o seara de club, unde va veti intalni cu o multime de prieteni, ceea ce inseamna ca se va lasa cu multe sarutari pe obraz (rujul rezista impecabil), iar bauturile se vor consuma cel mai adesea cu paiul, ceea ce nu deranjeza aspectul rujului in niciun fel. Pe parcursul unei seri cu mute feluri de mancare, este posibil sa nu va placa in mod special cum va arata rujul vostru dupa cateva ore…

Nuanta prezentata de mine este All day Cherry - si mi se pare a fi un rosu usor visiniu, perfect potrivit brunetelor, dar parca si mai mult blondelor. Eu in prezent as incerca o nuanta mai cuminte Rose Dust, cred ca m-ar cam incanta. 

Un articol foarte interesant despre gloss-uri - rujuri - lipstain-uri puteti citi aici. Sunt curioasa cu care textura va identificati mai bine.



Va place propunerea mea? Daca da, distractie placuta oriunde l-ati purta!
Sa fiti iubite, doamnelor!




VintageLook

9 comentarii:

  1. Eu primesc vineri un Kiko Double Touch de la care am asteptari mari, am auzit numai de bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. “Great post!” “I agree with everything you said.” That’s just not helpful-to the blogger

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bine arata, sunt curioasa sa te vad cu el :D

    Te pup

    www.miu-miu.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu suport rujurile și nici luciurile pentru buze, în prezent nu mai am niciunul. Dar mai folosesc creioane pentru buze și mă tentează și un lipstain. Am căutat nuanța aceea, Rose Dust, pe google și tot de ea mă simt și eu atrasă.
    Mulțumesc pentru prezentare, dragă Simona! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu prea mă încântau aceste rujuri în trecut din cauză că am buzele uscate și simt mereu nevoia să le hidratez. Dar de când am descoperit Matte Me de la Sleek mă atrag tot mai mult, mi-aș face o colecție uriașă. :)) Dar încerc să mă stăpânesc, sunt conștientă că nu le-aș purta zi de zi.
    Momentan aștept două de pe ebay, am auzit că ar fi foarte bune și acelea (și super ieftine). Dar o să-l țin minte și pe acesta!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mamma mia, tare mult imi place cum se prezinta! N-as spune nu si unui Rose Dust, dar nici lui Absolute Plum... :D

    Pupicei colorati pentru cea mai draga prietena! :)
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  7. si eu sunt innebunita dupa lipstain-uri chiar daca de cele mai multe ori imi usuca buzele...
    te pup!
    te invit sa citesti ultima mea postare, daca ai placerea

    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/2015/02/prima-mea-comanda-makeup-academy-pareri.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Am invatat ca daca aleg bine tinuta, celelalte culori din machiaj sa se potriveasca cu nuanta de ruj ales, sansa sa nu mi se potriveasca o culoare este de la foarte mica la inexistenta.
    Imi place, dar la mine e problema buzelor care se usuca si la o "usoara adiere de vant". M-am incapatanat sa am si rujuri lichide rezistente la transfer si da, daca nu ai aplicat bine din prima, trebuie sa o iei de la capat. Tin minte ca am reusit la un botez sa port unul care a stat cuminte toata seara. Am baut foarte multe lichide ca sa nu dau buzelor motiv de uscare, in prealabil am folosit balsam, masca hidratanta... multa pregatire pentru un capriciu. A fost fun, dar nu e daca as aplica des.
    Ah, am incercat odata sa ma dau cu balsam peste, gandidu-ma ca voi cuminti buzele incretite, am facut si mai rau, aspectul general trimitandu-ma la demachiere instant.
    Pupici, Simo!

    RăspundețiȘtergere
  9. desi nu am folosit pana acum lipstain-uri, acest produs imi place mult. am adaugat si eu unul in cos si acum astept sa ii vina randul. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere

Prin utilizarea acestui formular ești de acord cu stocarea și manipularea datelor tale pe acest site web.

Comentariul tău va fi publicat după moderare. Îți mulțumesc pentru feedback, părerea ta este foarte importantă pentru mine!