"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

joi, 25 decembrie 2014

Propunerea mea pentru machiajul de Revelion

Hello, ladies!

Bine v-am regăsit! Sărbători fericite, tuturor!!

             Sper că v-a plăcut sugestia mea de machiaj de săptămâna trecută, cea pentru seara de Crăciun, poate unele dintre voi l-ați și reprodus sau v-ați lăsat inspirate de look-ul meu, mi-ar plăcea să fie așa, dar indiferent care a fost alegerea voastră, vă invit astăzi, așa cum v-am promis, la cea de-a doua propunere în colaborare cu site-ul aoro.ro , respectiv machiajul de Revelion.
M-am lăsat influențată de comentariile voastre la machiajul anterior și am ales pentru noapte de trecere dintre ani, un machiaj cu tușe de verde, dar și de violet puternic și auriu intens. Sper să vă placă. De data aceasta am renunțat la conturarea ochilor cu tuș negru, dar dacă vă place machiajul, însă simțiți că verdele nu este nuanța care vă complimentează ochii sau tenul cel mai bine, atunci puteți folosi acest artificiu – un eyeliner negru aplicat la baza genelor care va face mult mai ușoară trecerea către culoarea de bază de pe pleoapa superioară.

            Fără să mă întind prea mult la discuții, haideți să vă prezint pașii pe care i-am parcurs până am ajuns la rezultatul final, în speranța că voi reuși să mă fac suficient de înțeleasă.

SUGESTIE PRODUSE PENTRU MACHIAJUL OCHILOR aoro.ro
Maybelline Color Tattoo 42HR Eternal Gold
Maybelline Color Tattoo 42HR Endless Purple
Nee Make Up Shadow Powder 703
Nee Make Up Shadow Powder 708
 Clinique Colour Surge Eye Shadow Soft Matte
Rimmel Scandal Eyes Rockin Curvin Extreme Black
Maybelline Master Smoky Black
           Așadar am început, ca de fiecare dată cu machiajul ochilor și am aplicat un strop de fond de ten pe pleoape și arcadă, urmat de o baza pentru fixarea fardului de pleoape. Nu uitați că vă așteaptă o noapte întreagă de distracție, poze și momente frumoase alături de cei cu care v-ați propus să vă petreceți această noapte specială, iar machiajul, la fel ca și starea voastră de spirit, trebuie să se păstreze în cea mai bună formă până a doua zi dimineața.

De această dată am început cu pleoapa superioară, pe care am aplicat un creion negru cremos, atât spre colțul interior al ochiului, cât și spre cel exterior, dar și spre pliul pleoapei. Cu o pensulă smudge sau cu capătul creionului negru (majoritatea creionelor negre de ochi, au acest burețel la capăt) am întins bine creionul pentru a crea o bază pentru fardul verde, pe care l-am aplicat deasupra (poza 1).
Centrul pleoapei l-am lăsat liber pentru fardul auriu. Am ales o textură ușor cremoasă pentru că și acesta constituie o bază pentru tușa de glitter auriu de la final. Am blenduit bine cele două nuanțe atât spre margini, cât și între ele (poza 2). Pentru acestă operațiune aveți nevoie de o pensulă cu un diametru al periilor mai mic și mai scurtă, dar și o atenție mai mare la detalii.
Continuăm cu o linie de creion negru intens aplicat pe pleoapa inferioară, atât pe linia apei cât și sub baza genelor. Cu o pensulă plată aplicăm fardul mov intens și amestecăm bine cu ajutorul pensulei pentru detalii (poza 3).
Adăugăm un al doilea fard violet pe care îl blenduim bine cu cel mov și urcăm cu el spre pliul pleoapei. Nu uităm să folosim intens pensula de blending, astfel încât culorile să se amestece foarte, foarte bine și să nu creăm dungi inestetice de fard. Acest violet discret are rolul de a lega cele două registre între ele, registrul verde de pe pleoapa superioară și cel mov de pe cea inferioară. Este necesar ca cele două culori aflate în contrast, să fie totuși din aceeași poveste, iar acest lucru îl realizăm cu ajutorul acelui violet cu rol de liant.
Cu ajutorul unei pensule de detaliu și a unui fard negru ne jucăm puțin cu volumele din colțul exterior al ochilor, precum și cu sublinierea pliului pleoapei. În centru, acolo unde cade lumina în mod natural, centrul de interes al machiajului nostru, aplicăm un fard cu glitter auriu foarte fin. La sfârșit urmează câteva straturi de rimel negru (poza 4) și eventual gene false, pe care eu personal chiar le recomand pentru acest machiaj, datorită acelui strop de dramatism pe care îl pot aduce acestui look.

        Curățați tenul de fardul picat, este aproape imposibil să lucrați curat, atunci când folosiți astfel de texturi, tocmai de aceea eu recomand să vă ocupați de ten, doar după ce ați terminat machiajul ochilor. Aplicați un fond de ten cu o putere bună de acoperire, pentru a crea iluzia unui ten perfect, astfel încât ochii să fie centrul de interes al machiajului, dar aveți în vedere și faptul că fondul de ten trebuie să fie unul rezistent, astfel încât să se păstreze cât mai bine pe parcursul nopții. Nu uitați de corectarea sprâncenelor cu ajutorul unui fard creat special în acest sens sau a unui creion de sprâncene (așa cum am folosit eu), pentru că machiajul ochilor nu este terminat dacă omiteți acest pas. Urmează conturarea feței cu ajutorul unui bronzer , folosirea unui blush în nuanțe de roz, potrivit cu machiajul ochilor și a unui iluminator în acele puncte unde cade lumina în mod natural. Vă recomand în acest sens, o superbă paletă pentru față de la The Balm, brand prezent de acum și pe aoro.ro – paleta multifunctionala The Balm California.

SUGESTIE PRODUSE PENTRU TEN ȘI BUZE aoro.ro
Paleta mulifunctionala The Balm Autobalm California
Fond de ten Rimmel Wake Me Up
Pudra Maxfactor Creme Puff
Lipstain Maxfactor Lipfinity Pearly Nude

             Pentru buze, neapărat un roz natural sau chiar un nude ușor rozaliu, tot pentru un lipstain aș opta și de această dată, dar dacă aveți buzele uscate nu cred că este cea mai bună alegere, astfel încât puteți rămâne la un gloss natural pe care să îl aplicați mai des pe parcursul serii. Eu folosesc aproape în fiecare zi produse de buze rezistente la transfer, însă seara și pe parcursul nopții îmi hidratez buzele foarte intens, cu straturi multiple de cremă grasă. Din păcate nu funcționează mereu și, pe parcursul iernii, buzele mele sunt mai tot timpul uscate.


            După ce ați terminat machiajul vă recomand să îl fixați cu un ajutorul unui spray creat special în acest sens și sunteți gata de petrecere. La voi să aveți șervețele matifiante, pentru îndepărtarea excesului de sebum și pudră compactă, cu același scop. Rujul, pentru mici retușuri, iar restul machiajului ar trebui să se păstreze impecabil.


            Acesta este machiajul meu, extrem de simplu de reprodus, așa cum mi-am propus și anul trecut, deși poate părea elaborat, dacă urmați pașii explicați mai sus și aveți două pensule de blending (una mai stufoasă și una mai micuță pentru detalii), cu siguranță o să vă iasă perfect. 
Sper că v-a plăcut și propunerea de anul acesta, eu nu pot decât să sper că veți avea parte de o noapte specială, cu siguranță veți fi cele mai frumoase, indiferent de machiajul pe care îl veți alege. 

Să fiți iubite, doamnelor!!


                               VintageLook

15 comentarii:

  1. Foarte frumos machiajul si iti sta super bine! <3
    Craciun fericit! :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foarte mult machiajul si pare simplu de facut, am sa l incerc :)
    Ce culoare interesanta au ochii tai cu machiajul acesta
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Sărbători fericite, draga mea!
    E superb machiajul pe care ni l-ai propus și mi-ai dat ceva idei pentru machiajul de revelion!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. CE bine arata...ai oricum niste Ochi care atrag atentia 😊

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai niste ochi superbi, Simo, iar machiajul asta ii scoate foarte bine in evidenta!
    Sarbatori fericite! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. deci wow :)) machiajul nu e greu deloc, dar doamne cat de frumos iti pune ochii in evidenta.foarte bine iti sta.:* pupici :*

    http://iv-dorys.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. Un machiaj superb.. iar tu stralucesti ca de obicei ;) Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat de frumoasa poti fi! Machiajul e super-frumos iar tu esti superba! La multi ani! Si un an viitor mai bun si ma rodnic!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mereu imi spun ca ultimul machiaj al tau este cel care m-a cucerit cel mai mult! Face parte dintr-un scenariu repetitiv, se pare! :))
    Combinatia asta de nuante arata uluitor la ochii tai! Nici nu stiu ce sa admir mai intai... E fenomenal rezultatul, cu fiecare detaliu!
    Ma faci curioasa cu acea baza de machiaj de la Artdeco...
    Sa fii iubita, scumpa Simo! :) Pupicei!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte bine iti sta! ochii tai, verzi, frumosi, sunt accentuati perfect de auriul acela :D
    te pup!
    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  11. Minunat machiajul tau, imi place maxim! Dar la ochii tai cred ca orice ai face arata impecabil! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Wow, machiajul acesta e ideal pentru ochii tai! Am ramas fara cuvinte! Imi place mult, mult, mult!

    RăspundețiȘtergere
  13. wow! you did a fantastic job on your eye-shadow! wow!

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa stii ca am purtat ceva similar in week-end. :) Iti evidentiaza ochii foarte frumos. Te pup!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Prin utilizarea acestui formular ești de acord cu stocarea și manipularea datelor tale pe acest site web.

Comentariul tău va fi publicat după moderare. Îți mulțumesc pentru feedback, părerea ta este foarte importantă pentru mine!