"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

sâmbătă, 13 decembrie 2014

Postare fără titlu

Hello, girls!!

          Luna aceasta am fost cam zgârcită cu prezența pe aici, prin comunitate, însă de săptămâna viitoare mi-am propus să mă reîntorc cu mai multe postări special create pentru sărbători...sper să îmi iasă planurile! 
          Până una-alta, vă arăt minunățiile primite ieri din partea prietenei mele Laura, care în prezent locuiește în America. Așadar, am intrat în sfârșit, în posesia ultimului volum al Cronicilor Vampirilor - Prince Lestat, dar nu oricum, ci un volum cu autograf!! Am țopăit ieri prin casă ca un copil, nu mai îmi amintesc când am fost așa de fericită ultima dată...
Pe lângă acesta, draga de ea, mi-a trimis și această colecție de trei titluri din aceleași cronici, într-o ediție de lux, care, precum vedeți, arată într-un mareee fel...





          Abia aștept să mă pun pe citit!! Pe lângă acestea am mai primit și câteva produse de makeup, că doar așa îi sta bine unui cadou din partea unei femei către o altă femeie, dar nu le-am mai pozat aici.... Mulțumesc, draga mea, m-ai făcut super fericită!!


***

            Astăzi am cumpărat decorațiuni pentru Crăciun și am găsit în târg, aceste superbe globuri din sticlă, de care sunt foarte entuziasmată. Seamănă cu un model cu care împodobeam bradul în copilărie. E atât de mult plastic în toate magazinele de profil...



          Tot în târg, pe lângă alte minunății (am cam cheltuit bănuți astăzi), am găsit o altă tavă din lemn sculptat și pictat manual, pe care o voi folosi ca și pe cealaltă, de mai jos, care e deja prea aglomerată, pe post de suport pentru bijuterii... 





Cam atât pentru postarea de astăzi. Voi cum mai sunteți?


O seară deosebită, vă doresc!!



VintageLook


15 comentarii:

  1. Eu una sunt la fel de scumpa la vedere, mai ales pe propriul blog! Azi a dat Domnu' sa reusesc sa postez... :D
    M-ai facut sa zambesc cu fotografiile, sunt frumoase, au stralucire...la propriu si la figurat!
    Sa te bucuri din plin de darurile trimise de Laura! Sunt speciale!
    Imi plac mult si achizitiile tale - e delicioasa tava cu bijuterii! :)

    Inainte sa plec am observat ceva: merg cerceii agatati de un cos de nuiele? Nu se strica nuielele, nu se "destrama? Sau ai pus asa doar de amorul artei fotografice? Na, ce intrebari indiscrete pun! :P

    Pup, scumpa Simo!
    Sa te bucuri de weekend in continuare!

    Ilda
    Lavender Thoughs

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha, multa stralucire, mult auriu, asa-i? La fel zice si sotul meu :)))
      Darurile Laurei sunt cu adevarat speciale, iti multumesc frumos!
      Cerceii aceia ii tin acolo in mod permanent, sunt doua perechi la care tin foarte mult si am observat ca au tendinta sa se oxideze daca ii tin in saculeti, asa stau cel mai bine. Acum nu stiu daca ar putea sa deterioreze cosuletul de rachita, imi pare ca nu, nu sunt asa de grei si i-am asezat cu atentie intre impletituri...eu sper sa nu se strice :P

      Trec si pe la tine sa vad ce ai postat! Pupici multi, draga mea!!

      Ștergere
  2. OMG, pot sa te invidiez putin? :))) Dar totusi, ai autograf de la Anne Rice!!! Zic eu ca ai cheltuit banii cu folos, asa ca nu-i bai! Daca nici in perioada asta, atunci cand? :D Pups!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, ma poti invidiaaa, chiar am autograf de la Anne Rice, iti dai seama cat de euforica sunt inca :P
      Cu banutii ce sa mai zic, ma bucur de ceea ce am cumparat si ma deprima portofelul gol, dar asta este, vorba ta, daca nu acum, atunci cand :P
      Puup!

      Ștergere
  3. Ediţia de lux a cărţii chiar arată într-un mare fel! Îmi plac şi achiziţiile tale, dar cel mai mult îmi place tăviţa plină de bijuterii... ce mi-aş mai băga gheruţele prin ea. :))
    Să te bucuri de tot ce ai primit şi ţi-ai cumpărat!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi, sper sa mai golesc tavita aceea, pentru ca nu mai gasesc nimic in ea :P Inca nu m-am apucat de selctare, sper sa o fac astazi.
      Iti multumesc frumos,draga mea, te puuup!

      Ștergere
  4. Tava e superba! Si eu imi caut de ceva vreme o tava mai deosebita si nu la un pret exorbitant. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe net sau in magazine, preturile sunt exagerat de mari, uite una similara aici http://www.antic-shop.ro/antichitate/altele/tava-florentina-cu-anse, eu am dat de 7 ori mai putin pe a mea, pe ambele le-am luat la acelasi pret de fapt. :)
      Puup!!

      Ștergere
  5. sa te bucuri de noutati!

    globurile alea chiar ca seamana cu cele din copilaria noastra :). si eu am luat un glob care are un aspect mai vintage si inca vreo cateva ciupercute colorate :).

    tre' sa-ti trimit un mail stii tu de cine related :)).

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga mea,
    ma bucur ca am reusit sa ti fac un cadou care sa te faca fericita. Eu mi am luat portia de entuziasm si fericire dupa ce am vb cu tine. Nimic nu ma face mai fericita decat fericirea din grasul tau.
    Tone de pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum arată acele cărți, adevărate comori! Sunt curioasă și ce produse de machiaj ai primit. :D
    Cât despre globuri...ți le-am admirat și pe Instagram. Superbe!! Și cu tăvița mă înnebunești! :X

    RăspundețiȘtergere
  8. Lectură plăcută! Cărțile arată minunat și sper să le savurezi pe deplin!
    Și globurile sunt superbe, iar de tavă nici nu mai are rost să spun. :)) Arată atât de bine cu toate bijuteriile pe ea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac mult globuletele tale, trebuie sa ma duc si eu prin magazine sa imi cumpar cateva. :)
    Imi place si tava, chiar am vazut-o pe instagram si vroiam sa te intreb de unde o ai.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Chiar au un aspect deosebit cartile aurii :) Lectura placuta si un final de serie frumos (pe mine ma intristeaza cand ajung la ultima - am o serie preferata pe care am citit-o inca o data, doar ca sa nu ma despart de personaje :D
    Tava si globurile sunt foarte frumoase, am avut si eu globuri frumoase din sticla, dar le-am dat pe toate nepotilor. Acum rad la clipul de Craciun cu Mr. Bean (el alege globul care ii sare inapoi in mana ca o minge, alea care se sparg - neh :)
    Spor la pregatiri si decorat!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce-mi plac globurile din sticla, imi amintesc de copilarie. Cand mai creste fata mea voi cumpara numai astfel de globuri.

    RăspundețiȘtergere

Prin utilizarea acestui formular ești de acord cu stocarea și manipularea datelor tale pe acest site web.

Comentariul tău va fi publicat după moderare. Îți mulțumesc pentru feedback, părerea ta este foarte importantă pentru mine!