"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

duminică, 2 noiembrie 2014

Un palton gri pentru o toamnă rece

                 A trecut ceva timp de când nu am mai postat un outfit pe blog, am  vrut să fac o pauză pentru că am simțit că am cam abuzat în ultima perioadă de astfel de postări, deși trebuie să recunosc că acestea sunt cele mai urmărite și intră mereu în top 10 cele mai citite/vizualizate postări ale lunii.

         Pentru astăzi am ales un pulover supradimensionat și o pereche de ciorapi cu pseudojartieră (am deja vreo 4 modele diferite) și m-am gândit inițial la cizmele mele over the knee, dar mi s-a părut totuși prea mult și am renunțat într-un final, cei mai vechi jeanși scurți pe care îi posed și noul palton de toamnă primit în cadrul ultimei colaborări cu acest magazin online.










Am purtat:
Ciorapi și cizme Gatta
Pulover și geantă SH


VintageLook   



11 comentarii:

  1. cizmele tale imi plac la nebunie...toata tinuta e superba, dar cizmele <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai de mine si de mine!!! Cat de seeexyyyyy! E hot, hot, hot atmosfera aici! :D
    Ce palton, gri, ce toamna rece, noi n-avem ochi?! :))

    Draga mea, opresc partea masculina a creierului meu (geniala replica asta a Deenei, nu pot sa nu o citez) din intreg extazul cu care se manifesta si se exprima si-ti spun ca e incendiara tinuta (in ciuda vremii). Imi place tot ceea ce vad, e un acord si un echilibru perfect intre tinuta si atitudinea cu care o porti! ma bucur ca o fata Rac a carei sensibilitate se afla la cote inalte are curajul necesar sa adopte o astfel de tinuta indrazneata! Marturisesc ca eu una nu l-as fi avut dar traiesc prin tine aceasta "rebeliune"! :)

    Imi place paltonul (chiar nu mai am, in prezent, o astfel de piesa in garderoba si ii simt lipsa), imi place puloverul, imi plac accesoriile - totul! You rock, girl! :D

    Pupicei, scumpa prietena!
    Am de recuperat aici, la tine, in ceea ce priveste feedback-ul (caci de citit, nu se putea sa nu te citesc)! Sper sa fie ceva mai linistita saptamana ce vine (merg la scoala, desi e vacanta :P - la noi vin unii dintre elevi)! Iti doresc zile frumoase, tonus si spor in toate!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. Nice outfit. I like the jumper and shorts together, the colours match up well.

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow!!! Cât de sexy e ținuta! Ești superbă orice ai purta, draga mea. Ciorapii sunt mortali și îți pun atât de frumos în valoare picioarele lungi și frumoase! Iar acel ruj ți se potrivește perfect!
    Îmi place mult și puloverul, dar și paltonașul!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Super outfitul, nu cred ca as avea curaj sa port ciorapii insa in rest toate piesele sunt genul meu. Ador sa port denim shorts cu cizme (mai ales over knee) si knit, nu am inteles niciodata ce-i cu revolta impotriva pantalonilor scurti dincolo de vara. Daca putem purta fuste mini in sezonul rece, de ce nu si shorts, mult mai confortabili decat cele dintai.

    RăspundețiȘtergere
  6. ce-mi place paltonul tau.............. chiar cautam sa-mi iau unul nou...........

    RăspundețiȘtergere
  7. uau!!!! nush daca am gene de baiat in mine (prea multe, adica), dar n-am cum sa remarc o "tipa buna rau" :)) foarte frumoasa tinuta, as vrea sa am si eu curaj sa incerc ceva in genul. merg foarte bine pantalonii scurti cu acei ciorapei :>

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai pot spune ceva? Decat ca esti superba :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Wow, Simo...cum aratiiii!
    Indragesc foarte tare acest gen de ciorapi, dar pana acum nu am reusit sa imi achizitionez nicio pereche :)
    Foarte indrazneata tinuta, te admir!

    P.S Tocmai mi-au scris cei de la FrontRowShop, mi-au spus ca vor lua o pauza si vor relua colaborarea cu bloggerii probabil pe viitor, sunt curioasa daca ti-au zis si tie la fel!
    Te puuuup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Vai ce poze frumoase! Imi place tare mult cum au iesit chiar daca te stresa putin soarele si se vede pe fata ta. Asta inseamna naturalete. Zici ca prezinti haine pentru un catalog, eu cel putin asa de profi le vad. Atitudinea ta e de vina. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  11. O tinuta potrivita pentru o fata atat de frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Prin utilizarea acestui formular ești de acord cu stocarea și manipularea datelor tale pe acest site web.

Comentariul tău va fi publicat după moderare. Îți mulțumesc pentru feedback, părerea ta este foarte importantă pentru mine!