"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

vineri, 31 octombrie 2014

Reduceri de toamnă

          S-a deschis sezonul reducerilor de toamnă pe toate site-urile, din câte se pare, iar am și eu un wishlist cam măricel pe care trebuie să-l împărtășesc și cu voi pentru că nu am făcut-o de foarte mult timp, dar deocamdată e încă în lucru, mai am de adăugat ... :D
Hiris.ro - magazin online de parfumuri și cosmetice a pregătit reduceri de până la 40% la o multitudine de produse:


De asemenea, prin abonarea la newletter(click) puteți câștiga lunar câte un parfum.

***

Un alt magazin online de cărți - Nemira.ro ne oferă și el o reducere de până la 50% până pe 2 noiembrie cu ocazia Halloween-ului pentru colecțiile Suspans si Nautilus SF


De asemenea oferta include și transport gratuit pentru comenzi mai mari de 120 de lei.

***

Pe Comodo.ro rulează mai multe oferte promoționale:
  • reducere de 1o% la prima comandă, prin abonarea la newsletter,
  • reduceri de până la 50% la zeci de produse (link)
  • voucher 50 lei la achiziționarea oricărui produs Medicine (link)



Pe lângă partea de îmbrăcăminte și accesorii, în secțiunea de BEAUTY găsim lichidări de stocuri la cosmetice și parfumuri cu prețurile foarte tentante, de exemplu:

FOND DE TEN LANCOME TEINT VISIONNAIRE PERFECTING MAKEUP DUO NUANTA 06 BEIGE CANNELLE 30ML - 159,99 lei  




Cu drag, 


                            VintageLook



Un comentariu:

  1. Simo, ce-mi facusi?! Imi bantuie acum numai dorinte prin cap! :))) Ce pot face?! Abordez strategia dictata de ordinea prioritatilor sau de ordinea haotica a primului impuls? :D Time will tell!

    Multi, multi pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    P.S. Un parfum lunar? M-am inscris, Racoaicele sunt norocoase! :P

    RăspundețiȘtergere

Prin utilizarea acestui formular ești de acord cu stocarea și manipularea datelor tale pe acest site web.

Comentariul tău va fi publicat după moderare. Îți mulțumesc pentru feedback, părerea ta este foarte importantă pentru mine!