"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

luni, 8 septembrie 2014

Ce produse pentru îngrijirea tenului mai folosesc...

             O postare scurtă pentru astăzi, voiam doar să vă arăt ultimele mele produse pentru îngrijirea tenului pe care le-am achiziționat de curând și pe care le folosesc în prezent. 


               Da, sunt două produse Oriflame de această dată. Am terminat două cutii de cremă Diet Esthetic cu venin de albine și un serum cu venin de șarpe până acum. În continuare acestea rămân preferatele mele, dar pentru că ultima cutie de cremă și serumul s-au terminat amândouă odată și am avut un buget mai limitat, am ales să schimb puțin rutina și am revenit la Oriflame. 


               Am ales o cremă pentru conturul ochilor, nu am mai avut una special creată în acest sens de câțiva ani - Time Reversing Intens Skin Genist cu proteine din soia. Este destinată, după indicații, pielii foarte mature - hidratează și destinde conturul ochilor. Evident că nu-mi dau seama de efecte după doar câteva utilizări, dar îmi place consistența și senzația după aplicare. 

Cu superficialitate recunosc că are un ambalaj
foarte drăguț, cu motive florale în relief

               Din gama Bio Clinic am mai avut produse și mi-a plăcut compatibilitatea pe care au avut-o cu pielea mea, astfel încât pentru crema bază de machiaj, Bio Clinic cu SPF 45 a fost cea mai naturală alegere din întreg catalogul. Am o cremă cu protecție solară pe care o folosesc în prezent, dar așa cum vă spuneam și cu altă ocazie, urăsc acest tip de creme. Nu am găsit până acum nicio variantă care să fie complet absorbită de piele, astfel încât să nu influențeze aspectul fondului de ten. Varianta pe care o am acum este cea mai bună pe care am încercat-o (o să vă spun la un moment dat despre ce este vorba), însă nu este perfectă, astfel încât pur și simplu nu suport să o folosesc în fiecare zi. Bio Clinic Active Defence Shield este o cremă de zi cu SPF 45 îmbogățită cu 3 principii active care luptă împotriva hiperpigmentării - acid dioic, Rumex Occidentalis și flavonă de ginkgo, și pe care o folosesc alternativ cu crema cu protecție solară, despre care am amintit mai sus. 

        Specific (și recunosc) că nu am studiat cele două produse ca schemă compozițională nici înainte de cumpărare și nici după, dar o să mă documentez în momentul în care o să îmi prezint impresiile aici. Până una alta, vă las o poză cu ingredientele:


               Pe lângă acestea, folosesc în continuare serumul cu vitamina C de câteva ori pe săptămână și exfolianul PC AHA 8% gel în fiecare seară - sunt în continuare foarte mulțumită de ambele.


Voi ați folosit vreuna dintre aceste creme?


VintageLook

6 comentarii:

  1. Sora mea cea mai mare are cateva creme din gama aceasta , eu nu am folosit nimic. Momentan folosesc o crema de fata Nivea , trimisa de acasa de mama , am rugat-o doar sa-mi trimita o crema de fata, orice. E putin grasa, dar nu-I bai , ne intelegem. Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut produsele BioClinic de multe ori in cataloagele lor, pacat ca nu la fel de multe review-uri prin blogosfera...
    Te pup!
    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/2014/09/long-time-no-see.html

    RăspundețiȘtergere
  3. I think those are nice products :)

    I would like to ask for your help to vote me to be the newest brand ambassador of Cream Silk in the Philippines. Just go to this link and look for me ( CIELO FERNANDO )
    Your vote will really mean a lot to me. And by the way, you can vote as many as you can so please do help me :)

    The Girl Behind the Pen

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma intrebam daca mai folosesti serumul cu vit. C! Este vorba despre acel serum, nu-i asa?!
    Chiar daca ma simt fidela pana la moarte cremelor Aslavital din rutina mea de ingrijire, sa fii sigura ca sunt interesata sa aflu parerile tale in legatura cu aceste doua creme Oriflame!

    Pupicei, cu drag!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e vorba despre un serum, ci despre o crema. Are o consistenta foarte lichida si din cauza asta ma refer mereu la ea ca la un serum: http://vintagelooksimona.blogspot.ro/2014/06/hydracid-c20-svr-review-beneficiile.html
      E foarte faina, dar nu pentru zona ochilor, asa ca acolo imi trebuie un alt produs.

      O sa le fac review ambelor creme dupa ce imi dau seama de efecte.
      pup, draga mea!

      Ștergere
  5. sa le folosesti cu drag! si eu trebuie sa plec in cautare dupa o crema buna de ten.

    http://claudiaschoice88.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Prin utilizarea acestui formular ești de acord cu stocarea și manipularea datelor tale pe acest site web.

Comentariul tău va fi publicat după moderare. Îți mulțumesc pentru feedback, părerea ta este foarte importantă pentru mine!