"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

sâmbătă, 23 august 2014

Testez Trind - tratament pentru întărirea unghiilor fragile de la Rouge Boutique

            Printre cadourile primite de la Ilda luna trecută, precum vă spuneam în postarea de tip outfit-fusta japoneză, se numără și acest set pentru restructurarea unghiilor fragile Trind. 


        Dacă obișnuiți să îmi urmăriți blogul, știți că mă confrunt cu multe probleme legate de unghii exfoliate și fragile, motiv pentru care le țin tăiate scurt în mod permanent, rareori reușind să le las să crească câțiva milimetri.



Tratamentul de la Trind este creat pe bază de keratină și este conceput în doi pași:
  • Keratin Nail Restorer - varianta roz, care se aplică pe unghie și se lasă să se usuce, fără a crea niciun fel de peliculă,
  • Keratin Nail Protector - varianta lăptoasă, care este similară unei baze (base coat).


Eu am început să le folosesc de circa o săptămână. Nu o fac în fiecare zi pentru că folosesc și ojă, însă dat fiind faptul că, precum știți, oja nu rezistă mai mult de două zile pe unghiile mele, cam acesta este și intervalul de timp la care aplic acest tratament în doi pași.


Acestea sunt specificațiile celor două produse pe care tratamentul le conține:

click pe poză pentru mărire

După o perioadă decentă de testare voi reveni cu un review pentru fetele care se confruntă cu aceleași probleme legate de unghii și sunt interesate de acest tratament bogat în keratină.

Produsul se găsește la vânzare pe acest site alături de foarte multe alte produse interesante pentru îngrijirea și colorarea unghiilor, produse în Olanda.


Vă pup!



VintageLook


4 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai demarat aplicarea acestui tratament! Stii cat m-as bucura sa aiba rezultate si sa fie de folos pentru unghiile tale?! Cu spor si bafta sa fie! :)

    Pupici, draga mea Simo!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte curioasă ce părere vei avea despre ele după o perioadă mai lungă de utilizare!
    Pe mine mă ajută destul de mult loțiunea de la Farmec, atât pentru exfoliere cât și pentru întărirea unghiilor. Sunt totuși de părere că cel mai mult ajută hidratarea constantă a unghiilor și menținerea lor date mereu cu ojă (aplicată până pe margini, pentru a le proteja în întregime). Cel puțin la mine asta ajută cel mai mult, în condițiile în care eu am unghiile foarte fragile și ai văzut cât de lungi le am acum.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia astept review-ul tau pentru ca si eu am aceeasi problema cu unghiile, nici nu mai stiut ce oja sa folosesc. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper să te ajute!
    Eu una folosesc un tratament cu vitamina B5 de la Farmec, foarte des întâlnit în blogosferă şi cu rezultate bune. L-ai testat?
    Sunt curioasă şi eu cum este acest tratament de la Trind.
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere

Prin utilizarea acestui formular ești de acord cu stocarea și manipularea datelor tale pe acest site web.

Comentariul tău va fi publicat după moderare. Îți mulțumesc pentru feedback, părerea ta este foarte importantă pentru mine!