"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

joi, 20 octombrie 2011

Fluid iluminator pentru par Cherastille Shine (Oyster) - review


Am primit acest produs, imediat dupa ce am renuntat definitiv la produsele Gliss si precum ati putut citit in postarea anterioara, calitatea parului meu s-a inrautatit intr-un mod foarte dramatic.

Din experientele anterioare, stiam ca trebuie sa folosesc cristalele lichide de la Kallos pentru a-mi potoli "norisorii" si a-mi netezi varfurile cat de cat, asta ca sa pot iesi din casa fara sa folosesc placa de par, asa am procedat si prima data cand am folosit keratina lichida pana cand parul meu a capatat “tinuta” si nu a trebuit sa il mai ajut cu nimic in afara uscatorului de par.
Insa nu am mai apucat sa folosesc kallos pentru ca am primit spre testare acest produs de la Diva Hair.

“Ser pentru luminozitate cu extract de mar verde – lumineaza si fortifica parul, datorita proprietatilor protectoare ale marului verde. Aplicati pe parul umed sau uscat”

Produsul se prezinta sub forma unui ulei-gel (nu stiu exact cum sa ii definesc consistenta) si este prevazut cu o pompita pentru un dozaj cat mai exact. Culoarea este usor verzuie. Este nevoie de o cantitate mica de produs, trei doze imi ajung perfect pentru parul meu destul de lung, fiind foarte consistent se consuma destul de greu.


Mirosul este unul incantator de mar verde, se mentine cateva zile pe par si imi aminteste de spray-ul Roua pe care il folosea mama cand eram mica.
Doamne, ce-mi mai placea mirosul acela!. J

Spre deosebire de cristalele lichide la de Kallos, acesta este mai putin uleios, adica nu lasa sub nicio forma aspectul acela de par unsuros, patrunde intr-un mod foarte subtil in firul de par, fara a-l imbacsi.
Reuseste sa isi faca treaba foarte bine, firele de par rebele sunt cumintite si aspectul este unul intins si lucios, insa fara a pierde din volum, acesta era un criteriu extrem de important pentru mine in evaluarea sa. Nu ingrasa parul!

Nu ii pot aprecia puterea de fortificare a parului, deoarece procesul acesta este unul de durata si cred ca este nevoie de mult mai mult decat un ulei de par, dar cu siguranta este un produs care poate completa foarte bine o gama pentru refacerea parului.

L-am folosit dupa fiecare spalare pe parul proaspat uscat si nu a mai fost nevoie de repet operatiunea in fiecare zi. Insa cum saptamana trecuta a tot plouat afara, mi-a fost de mare ajutor. L-am purtat cu mine in geanta si l-am aplicat ori de cate ori parul meu a luat-o razna din cauza umiditatii.

L-am aplicat atat pe parul umed cat si uscat, insa imi place mai mult ultima varianta, pot doza aplicarea mult mai bine cand parul este uscat si efectul final mi se pare a fi mult mai aproape de ceea ce imi doresc eu.


Asadar, sintetizand concluziile mele sunt:
-         disciplineaza fiele de par,
-         da luciu parului,
-         confera un miros foarte placut si de durata parului,
-         hidrateaza usor varfurile,
-         nu ingrasa parul,
-    e mic si poate fi usor purtat in geanta, fiind eficient in zilele cu umiditate crescuta,
-         se absoarbe usor in firul de par, acesta isi pasteaza elasticitatea si volumul,
-    este un produs economic, se consuma o cantitate foarte mica la fiecare aplicare.




Denumire produs: Cherastille Shine
Marca: Oyster
Valabilitate : 12 luni
Pret: 30.85 lei
Cantitate: 60 ml
Magazin: saloane de coafura, lista o gasiti AICI.

Pentru mai multe detalii despre gama Oyster intrati AICI sau pe DIVA HAIR.
Un alt review pentru acest produs puteti citi si AICI.

 Va pup!!!

16 comentarii:

  1. Simona, ce bine suna! Eu folosesc momentan un ulei de 'potolire'a parului de la Joico dar nu sunt prea incantata de el. E ok, dar nu are rezultate grozave. Chiar mi-ar placea sa incerc produsul asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea, ai o lista acolo pe Diva Hair unde se poate gasi in Bucuresti, mai exista inca trei varinate ale acestui produs, parerea mea este ca isi merita banii din plin, eu o sa il folosesc categoric pe tot, am nevoie de el...
    pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hey, multumesc ca m-ai mentionat! :) De unde ai aflat pretul? Este mult mai convenabil decat m-as fi gandit, clar il voi recumpara.
    Si-mi place mult cum l-ai descris, sunt de acord 100%.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am intrebat-o pe Cristina de pret, ea mi l-a dat, acum nu cred ca e la toate saloanele la fel, dar undeva pe acolo probabil. Gandeste-te ca cel de la Kallos e 20 de lei, nu e prea mare diferenta, insa acesta e net superior.
    Si eu sunt 100% de acord cu review-ul tau, e un produs pe care, chiar ma bucur ca am avut ocazia sa il testez si ma bucur de el in continuare... :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ooooooo, ce atragator!!!!

    Si nu este deloc scump. Dupa ce termin keratina lichida si spray-ul Gliss ma voi orienta spre el!



    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, Aurora si eu zic ca este un produs care merita a fi cumparat!

    pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ador review-urile, mereu ma fac sa ma orientez catre ceva nou

    RăspundețiȘtergere
  8. "datorita proprietatilor protectoare ale marului verde" ... doaaa, imi amintesc cum m-au tot "protejat" merele verzi in copilarie ... oare cum am ajuns sa prefer merele coapte? hm, probabil la fel cum la Ingredients nu apare Green Apple ... ci multe chimicale ... da' se pare ca nemtii ma bat cu ceasul de la gara: "Grünapfelmitte" e "mijloc/miez de mar verde", adica varianta sexy pentru "cotor de mar verde" ... cam ca "nuuu, nu esti gras(a)! esti doar bine facut(a)".

    anyway, bun review: chiar si eu am inteles la ce-i bun si cum se foloseste. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. interesant ! eu...ma lupt acum cu keratina lichida...si nimic !

    RăspundețiȘtergere
  10. @Gya, produsul acesta chiar este nou si pentru mine, nu stiam niciunul asemanator in afara de Kallos. Sper sa iti fie de folos reviewul meu.

    @INTJ, "pyrus mallus extract" este extractul de mar verde.

    @Coco, nu stiu cum arata parul tau, insa la inceput cand am folosit eu Keratina a trecut ceva timp pana cand sa se vada rezultatele, persevereaza, eu cred cu tarie in produsul respectiv.

    pupici!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. aha...deci sa perseverez ..e cam uscat parul meu si firul foarte subtire ( normal , il omor de muuullti ani )...asa...siii..te astept :)

    RăspundețiȘtergere
  12. La mine, pe la jumatatea flaconului a inceput sa se vada diferenta si cu adevarat s-a schimbat dupa ce l-am terminat si am inceput bifazicul, insa parul meu este lung, consum mai mult produs la o aplicare... :)
    Eu sper din suflet sa iti fie de folos pana la urma. Sa ma tii la curent! :)
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Citind review-ul tau, m-am gandit ca exact asta as fi zis si eu despre serul meu de par de la Avon. Acum este la promotie la 12 lei si cred ca imi voi lua vreo 3 sticlute, imi place prea mult!

    RăspundețiȘtergere
  14. Uite ca eu nu am stiu ca mai exista in afara de kallos si alt produs similar...
    Pai, poate ii faci un review ! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. La cum se electrizeaza parul meu mai ales cand este proaspat spalat,ca sa nu mia vorbim de zilele ploiase,acest produs ar fi ideal pentru mine.

    Multumesc pentru review!

    RăspundețiȘtergere
  16. Exact in aceleasi conditii il folosesc si eu, imediat dupa ce il spal pe cap si in zilele ploioase si sunt tare multumita de el, sincera sa fiu si numai pentru miros l-as folosi, atat de mult imi place aroma parului meu dupa ce il folosesc... :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere

Prin utilizarea acestui formular ești de acord cu stocarea și manipularea datelor tale pe acest site web.

Comentariul tău va fi publicat după moderare. Îți mulțumesc pentru feedback, părerea ta este foarte importantă pentru mine!