"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

duminică, 11 septembrie 2011

GUEST POST: Niiic - castigatoare Gel de curatare a tenului Anian (review)



In urma primului meu giveaway, cel cu produse Anian, am avut doua castigatoare, care mi-au promis cate un review la cele doua produse Anian castigate si anume gelul de curatare cu antioxidanti din goji si rodii si kertina lichida.
Astazi am primit review-ul castigatoarei premiului doi Niiic, pentru gelul de curatare.Va las cu impresiile ei:

"Review - ANIAN Gel de curatarea tenului cu antioxidanti din goji si rodii

Descrierea produsului:  "Extractele din goji si rodii au proprietati antioxidante care combat semnele de imbatranire provocate de efectele radicalilor liberi asupra pielii. Veti simti beneficiile nutritive ale fructelor rosii care, cu vitaminele si polizaharidele lor, va ingrijesc si hranesc pielea.”
Mod de folosire:  Se aplica o cantitate mica de gel pe fata si se maseaza. Limpeziti cu apa din abundenta.
Termen de valabilitate:  12 luni de la deschidere
Cantitate:  150 ml



Descrierea mea:  Acest gel de curatare, care este si totodata un bun demachiant, desi asta nu este mentionat in descrierea sa, iti curata tenul foarte, foarte, bine, aplicand putina cantitate, lasandu-l fin si stralucitor.  Mirosul este destul de puternic si tare placut, extractele de goji si rodii te fac sa te simti proaspat si curat. Imi place ca face spuma si nu este lipicios. Nu mi-a provocat niciun fel de iritatie si cu siguranta il voi recumpara dupa ce il termin.
                                                                                  Niiic"


denumire produs: GEL PENTRU CURATAREA TENULUI
marca: ANIAN
cantitate: 150 ML
pret: 22 LEI
valabilitate: 12 LUNI

4 comentarii:

  1. Ma bucur ca are aceeasi parere ca a mea :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Daa, stii ca eu chiar m-am bucurat cand am vazut ca tie ti-a placut, aveam emotii ca poate primul meu giveaway nu va fi pe placul castigatoarelor...
    Merci inca o data pentru incurajari :P
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ai pentru ce scumpo ! :*
    Il recomand cu drag si eu tuturor fetelor.

    Te pup si eu.

    RăspundețiȘtergere
  4. kheratina lichia:X cand aud aceste cuvinte imi zboara mintea departe..:))
    arata super descrierea:Xcred ca o sa mi fac deja un wishlist anian:))

    RăspundețiȘtergere

Prin utilizarea acestui formular ești de acord cu stocarea și manipularea datelor tale pe acest site web.

Comentariul tău va fi publicat după moderare. Îți mulțumesc pentru feedback, părerea ta este foarte importantă pentru mine!