"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

miercuri, 15 iunie 2011

creioane de buze Flormar

Hello,

M-am gandit astazi, ramanand oarecum in sfera subiectului anterior, sa va vorbesc despre preferintele mele privind colorarea buzelor,si nu am spus rujurilor, deoarece capitolul acesta inca imi ofera o mare bataie de cap.
Deoarece sunt o persoana foarte practica, ideea de a-mi reface buzele in mod constant prin reaplicarea rujului, asta pentru ca folosirea unui ruj presupune automat acest gest, ma enerveaza la culme, motiv pentru care foarte rar am gasit un ruj pe placul meu, unul care sa reziste timp indelungat, dar sa nu usuce buzele, sa nu fie lipicios sa mi se lipeasca firele de par de buze, sa nu se imprastie peste conturul buzelor sa dea impresia de “gura de clovn” …offf, mare bataie de cap.
Am incercat evident mai multe rujuri rezistente la transfer, insa efectul pe care il produc dupa cateva ore de la aplicare – se strang inestetic pe buze si le usuca in mod jenant – m-a convins ca nu am gasit solutia potrivita mie , este adevarat ca detin vreo doua rujuri care nu au o rezistenta atat de mare la transfer, astfel incat efectul descris mai sus nu se produce si le pot purta pe buze un timp mai indelungat decat un ruj normal, insa acum cativa ani am gasit raspunsul la rezolvarea problemelor mele prin intermediul creioanelor de buze . Si am avut extrem de multe, de la foarte multe firme, insa intr-un final, am ramas fidela doar catorva marci, iar in momentul de fata evit sa mai incerc altele.

Astfel prima data cand am descoperit efectul pe care il pot obtine cu un creion de buze – intindere perfecta pe buze, control total la conturare, rezistenta foarte buna fata de un ruj normal si nu in ultimul rand efectul mat pe care il produce – s-a intamplat cu un creion de la Rimmel nunanta Tiramisu, care insa nu se mai fabrica de cativa ani sau cel putin eu pur si simplu nu il mai gasesc la niciun stand Rimmel ( sufar foarte tare din aceasta cauza ), acesta avea nuanta de nude perfecta. Imi place atat de mult rujul nude, incat l-as purta zilnic, insa cu foarte putine nuante imi sta bine, majoritatea imi dau o paloare bolnavicioasa la ten si imi adauga cu vreo 10 ani la expresia fetei, astfel inca ma feresc sa port prea des, acel creion insa imi venea perfect.

Dar sa nu o lungesc, precum spuneam, in momentul de fata folosesc de 2 ani de zile aceleasi 3 creioane de buze de la Flormar. Sunt perfecte pentru nevoile mele, sunt cremoase insa nu foarte tare, deci nu se intind, sunt mate, rezista extrem de mult pe buze si pur si simplu imi place rezultatul.

Am incercat pe cat posibil sa fac un swatch la aceste 3 nuante insa aparatul meu nu reda cu exactitate nuantele ( am facut o poza cu blitz si una fara ). Cele 3 sunt :
No. 229 – un roz apropiat mai mult de culoarea naturala a buzelor, permite cam orice colorare a ochilor,
No 226 – un peach destul de discret si No 228 – un roz extrem de indraznet pe care ocazional in inlocuiesc cu No. 219

In momentul de fata, in locul creionului nude de la Rimmel, folosesc o alta nuanta de la aceeasi firma si anume No. 49 – Natural, care insa nu imi place la fel de mult ca cel precedent.
Mai folosesc de asemenea un oranj foarte puternic de la Seventeen No. 29, pe care il combin cu creionul de la Flormar 226.



Si inchei cu o poza purtand nuanta mea preferata, prima, nr. 229, este look-ul pe care il port cel mai des la serviciu.



Va pup!!

16 comentarii:

  1. foarte dragut.. poop si te astept si la mine pe blog

    RăspundețiȘtergere
  2. you look soooo beautiful! the pink is amazing on you :))

    RăspundețiȘtergere
  3. thanks for your sweet comment!! :* :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Simo, in prima poza semeni cu Anahi. Esti tare frumoasa.. in a 2a poza nu pot sa nu remarc tenul de portelan.. love it:X:X:X:X

    arata tare bine creioanele, sa le folosesti cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc foarte mult, draga mea, esti o dulce!!! pupiiiici!! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce produse pentru ten ai folosit, Simona, aici? Imi place foarte mult cu arata tenul.;)

    RăspundețiȘtergere
  7. - fond de ten Perfect Match - L'Oreal (N4 beige)
    - pudra Matte control - Oriflame ( medium/dark )
    - blush - Miss Sporty (003 Sienna)

    doar atat, fara niciun corector, inca sunt in cautarea unui anticearcan bun...
    te pup! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Am gasit postarea asta ;))...Si eu ador nuanta aia, o port zilnic...Sper sa mai dau peste asa nuante placute :D...
    Esti foarte draguta tu ;;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Aici pare un pic mai roz, dar stii tu cum este. Si eu am de gand sa mai caut o nuanta la fel de placuta, insa tot am amanat...

    Multumesc frumos, tu esti foarte frumoasa si rafinata! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Pai daca gasesti sa ne spui si noua :P...Eu o sa caut tot la Flormar, imi place consistenta aia la 229 ;))
    Ms de compliment! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. ...si eu tot la Flomar ma refer, intr-adevar consistenta e diferita fata de celelalte numere pe care le-am incercat eu, as vrea si un nude daca am noroc sa fie la fel de bun.
    Cu siguranta dau de stire daca l-am gasit! :p

    RăspundețiȘtergere
  12. Esti foarte draguta de aceea te prinde bine nuanta asta! pupici

    RăspundețiȘtergere

Prin utilizarea acestui formular ești de acord cu stocarea și manipularea datelor tale pe acest site web.

Comentariul tău va fi publicat după moderare. Îți mulțumesc pentru feedback, părerea ta este foarte importantă pentru mine!