"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

luni, 20 iunie 2011

campanie Vichy in Timisoara



Buna fetelor,

Ieri am fost in mall-ul din orasul meu, Timisoara, unde este amplasat un stand Vichy ( la demisol, langa magazinul Amely ) care desfasoara o campanie de promovare a produselor prin teste de masurare a nivelului de hidratare a pielii, a elasticitatii precum si a nivelului de protectie solara de care are nevoie pielea ta.

Mi-am facut si eu un astfel de test, imi mai facusem unul in urma cu vreo doua luni cu un aparat similar, Avene, si m-am bucurat sa vad ca rezultatele sunt inca destul de bune. Am primit si cateva mostre si multe sfaturi de ingijire cu produse Vichy.

- AQUALIA THERMAL - crema hidratanta 24h
- AQUALIA ANTIOX – fluid hidratant 24h
- AERATEINT PURE – fond de ten 12h
- LIFTACTIV FLEXILIFT TEINT – fond de ten antirid
- CELLU DESTOCK – crema anticelulitica

De asemenea, ar trebui sa stiti, ca la achizitionarea oricarei crème de fata sau a unui fond de ten din orice farmacie si prin prezentare cu bonul fiscal la standul acesta Vichy, veti primi gratuit o apa termala sau o crema de ochi, este o informatie utila, cred eu, celor interesate.


Partea care mi-a placut cel mai mult, a fost insa, cea in care dna doctor dermatolog, cea care mi-a facut testul, m-a intrebat despre produsele de ingrijire pe care le folosesc si, evident, printre altele, i-am spus despre descoperirea mea - Flavo C, despre care v-am povestit AICI, iar dna a fost extrem de incantata de produsul pe care il folosesc, m-a felicitat sincer ca am facut o alegere extrem de buna si s-a mirat sa decopere pe cineva care a auzit de acest produs si il foloseste in rutina sa.
M-au bucurat foarte mult aprecierile ei pentru ca astfel mi s-a confirmat practic, printr-o parere avizata ca am facut o alegere extrem de potrivita pentru ingrijirea tenului meu. Asta tinand cont de faptul ca nu este un produs ieftin, s-a dovedit pana la urma ca imi ajunge in jur de 2 luni o sticluta ( 60 lei/ 15 ml ).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prin utilizarea acestui formular ești de acord cu stocarea și manipularea datelor tale pe acest site web.

Comentariul tău va fi publicat după moderare. Îți mulțumesc pentru feedback, părerea ta este foarte importantă pentru mine!